perjantai 20. helmikuuta 2009

Langat lattialla

Kippasin kaikki langat lattialle ja punnitsin, samalla yritin järjestää lankakaappia. Yritykseksi jäi, koska lankaa on liikaa eikä se mahdu enää kaappiin. Vaatehuoneen lattialle pesiytynyt pussi siis pysyy siellä edelleen, vaikka inhoankin ajatusta ympäriinsä lojuvista langoista.


Lankamäärä on kasvanut, mikä ei toki yllätys ollut. Ei tarvita kovin suurta ÄO:ta käsittämään, että jos ei ehdi neuloa vaan vain ostelee lankoja, varasto kasvaa. ;o) Himpun alle 14 kilon mennään.

Onneksi on jotain juuri valmistunutkin, mutta kuvia saatte vasta tuonnempana, sillä en viitsi alkaa kuvailla itselaukaisimella. Roza's Socks -sukatkin on viimein päässeet taas työn alle, joten nyt ruokakauppaan ja sitten takaisin sohvalle äänikirjan ja neuleen pariin.

2 kommenttia:

hekku kirjoitti...

Mä pakoilin viime viikolla siivousta järjestelemällä lankoja.. 22kg ja rapiat päälle. Huoh!

Olit ostanut tosi kaunista noroa. Mulla on yks kerä (kanssaneulojalta ostettu) silkgardenia jemmassa, lisää pitäis ostaa kun vaan pääsis norohyllyn ääreen..

Kiva että sukkalanka oli mieluinen! Jännitin vähän, että mitä tykkäät väristä mutta luotin siihen, että se on nätti joka tapauksessa :)

Mammutti kirjoitti...

Mahtavan paljon lankoja!
Minä olen kateellinen ihmisille, joilla on paljon lankaa. Itselläni lankavarasto pysyy pienenä, vaikka kuinka yritän ostaa lisää... Toisaalta asun niin syrjässä ja lähiseutujen kauppatarjonta on vähäistä Novitan tuotantoa. Niinpä sitten joskus, kun pääsen oikeisiin paikkoihin teen ja teen lankalöytöjä tai hyviä tarjouksia, olen onnesta sekaisin.
Hyvät viikonloput!