maanantai 9. helmikuuta 2009

Otsikoiden otsikko

Ylppäreiden ensimmäinen erä näin äikän open näkökulmasta on ohi. Tai siis minulla on, tiedän, ettei monilla muilla ole. Joillakin opettajilla kun saattaa olla luettavanaan esim. 90 kokelaan vastaukset, eli 270 tekstitaitovastausta. Otan osaa, itselläni oli vain 15 kokelasta eli 45 tekstiä. Niistä selvisin viikonlopun aikana hyvin.

Olen kyllä neulonutkin vimmalla, etenkin lauantaina edistyi Lily of the Valley Shrug. Keskeneräisten lista on silti ennallaan. Lupasin itselleni yhdet puserolangat tekstitaitokokeen korjaamisen ja ensi viikkoisen hiihtoloman kunniaksi, ja sitä ennen pitäisi näitä kaikkia olla edistettynä, jotta sen uuden puseron saisi aloittaakin. Tilannekatsaus:

- Iiri pitsi motiividega mantel tälle en ole tehnyt mitään
- ylösalaisin raglan tämä on edistynyt vähän, mutta ei merkittävästi
- liivi tälle en ole tehnyt mitään
- Lily of the valley shrug tämä on edistynyt paljon
- egyptiläiset lapaset tälle en ole tehnyt mitään
- entrelac-sukat tälle en ole tehnyt mitään
- Roza's Socks tälle en ole tehnyt mitään

Eli vielä ei ole lähimaillakaan tilanne, että saisi aloittaa jotain uutta. Melkein jo tulee mieleen, että purkamallahan noista pääsisi nopeammin eroon...

Edit: onneksi olen äikän enkä matikan ope, kun en osaa laskea. Eivät onneksi näytä osaavan lukijatkaan, vai miksei kukaan kommentoinut, että väitän 3*90 olevan 180?

4 kommenttia:

Hepsi kirjoitti...

Älä älä purkaa, kyllä ne aikanaan valmistuu kaikki.

Minun tyttäreni on siellä suorituspuolella eli tekstitaito-osio takana ja kohta englannin kuuntelukin.
Jännittää...

kaisa kirjoitti...

Heh, minä vähän mietin tuota 90/180 ja 15/45, mutta kun mulla on matemaattinen lukihäiriö (oma diagnoosi), niin en sen enempää ajatellut.

Limeadine kirjoitti...

Huh, onpa sulla monta työtä meneillään! Tulee varmaan hienoja.

Esikko kirjoitti...

Mulla oli tänä vuonna tarkistettavana 17 opiskelijan tuotokset. Huomattavasti helpompi urakka kuin viimevuotiset 40. Lisäksi oma tytär on minullakin suorituspuolella, tosin eri lukiossa kuin minä.